În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/a de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de către ARTIFACT.
Totuși, produsele realizate la comanda, executate după cerințele specifice ale clientului, respectiv dimensiuni, format, împachetare la alegere după criteriile solicitate de client in mod specific ARTIFACT, nu vor fi returnate in nicio situație. De asemenea, nu este acceptat returul produselor dacă produsele au fost utilizate sau deteriorate, respectiv îndoite, rupte sau decolorate.
Dacă ați decis să returnați integral o comandă care nu este realizată conform cerințelor dumneavoastră specifice, este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile de la data livrării produsului/produselor comandate utilizând adresa de e-mail contact@artifactprintboutique.ro sau formularul de contact disponibil AICI, din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu ARTIFACT.
Este obligatoriu pentru prezervarea produsului ca returul să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat, rupt, îndoit sau decolorat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii si daca este cazul, instrucțiuni de utilizare, etc.
Pentru restituirea de către ARTIFACT a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vom vira suma achitată la plasarea comenzii. În orice caz, ARTIFACT va restitui în contul IBAN indicat suma achitată întocmai pentru produsul/produsele comandate. Excepție de la plata oricărei taxe de transfer o constituie situația în care Clientul solicită în mod expres către ARTIFACT, să efectueze rambursarea într-o anumită valută sau într-un cont din străinătate. În această situație, ARTIFACT, în relație cu partenerul său contractual cu Banca agreată, poate refuza transferul sumei, iar în eventualitatea acceptării efectuării transferului, comisionul/comisioanele aferente vor fi achitate de către Client.
Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plata a fost achitată ramburs (cash la curierul care a livrat coletul).
În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata sau în orice caz, prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosită de către dumneavoastră pentru tranzacția inițială, din care va putem retrage în măsura în care sunteți de acord, taxa de transport pentru returnarea coletului.
Toate retururile vor fi trimise pe adresa București, Sectorul 1, Strada Pajurei nr. 11, Bl. F4, sc. C, etaj 4, ap. 58 catre societatea comerciala SC. ARTIFACTURILERUL S.R.L., detinatoarea brandului ARTIFACT. Astfel, retururile trimise la o altă adresă decât adresa susmenționată nu vor fi acceptate, sediul operațional la care produsele pot fi procesate fiind adresa susmenționată.
ARTIFACT are dreptul de a refuza returul în următoarele situații:
- În cazul returnării produselor desigilate si îndoite, rupte sau decolorate, ori care nu mai pot fi revândute ca noi altor clienți si nici reutilizate în orice mod.
- În cazul produselor realizate la comandă după specificațiile si cerințele specifice ale clientului;
- În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
- În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare prevăzut mai sus;
- În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e) – aplicabil cu excepția produselor realizate la comandă.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Client acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.
© ARTIFACT – Ultima actualizare: octombrie 2023