Toate produsele comercializate de ARTIFACT beneficiază de garanție. Aplicarea garanției începe din ziua în care produsul este livrat către Client, iar perioada de timp în care se aplică aceasta garanție poate varia, în funcție de tipul de produs. Conform Ordonanței de urgenta nr. 140 din 28.12.2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, următoarele definiții sunt relevante si aplicabile in privința produselor comercializate pe website-ul ARTIFACT.

 

Conform OUG 140/2021, termenul „garanție comercială” (denumita si „garanție de durabilitate”), reprezintă orice angajament din partea ARTIFACT față de client, prevăzut în prezenta politica sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului la distanta, în plus față de obligațiile legale care îi revin ARTIFACT referitoare la garanția de conformitate, de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificațiilor sau oricărei alte cerințe care nu este legată de conformitate;

 

  1. Specificații generale

Având in vedere specificul produselor comercializate de ARTIFACT (produse printate si servicii de printare profesionale) si ne asumam responsabilitatea pentru informarea corecta prin intermediul website-ului privind dimensiunile disponibile pentru materialele printate, precum si caracteristicile posibile ale acestora.

 

  1. Procedura de solicitare a garanției

2.1. Procedura recomandată în vederea accesării garanției se aplică după cum urmează:

– In eventualitatea sesizării unei / unor neconformități ale produsului / produselor comercializat / comercializate, respectiv diferențe de dimensiune, diferențe de culoare, grafica sau calitate a printului, etc., ARTIFACT va aduce bunul la conformitate, va înlocui sau repara produsul în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data la care consumatorul a informat sau notificat in scris ARTIFACT explicând neconformitatea reclamata.

2.2. Clientul sesizează în scris compania privind neconformitatea, in scurt timp de la livrare, respectiv in termen de 30 (treizeci) zile de la de la data livrării comenzii.

2.3. Ulterior primirii produsului returnat ARTIFACT și CLIENTUL pot agrea ca măsura reparatorie imediată, returnarea de către ARTIFACT, a sumei achitate pentru respectivul produs, în cazul în care CLIENTUL a plătit în avans. În cazul în care părțile nu agreează în mod expres această modalitate de soluționare a sesizării CLIENTULUI, atunci ARTIFACT va aplica una dintre măsurile reparatorii prevăzute de lege, după cum urmează:

  1. Se va încerca repararea produsului sau aducerea acestuia la conformitate. Dacă această măsură reparatorie nu este posibilă, se va proceda la înlocuirea produsului cu un model identic, în cazul în care părțile nu convin altfel și în orice caz, în măsura în care există stoc disponibil pentru înlocuirea produsului;
  2. Se va restitui suma de bani achitată pentru acel produs în termen de 14 zile împreună cu taxa de livrare achitată, dacă este cazul, dacă niciuna dintre măsurile reparatorii susmenționate nu este posibilă;
  3. Nu se va acorda garanție, urmând ca produsul reclamat să fie returnat CLIENTULUI, dacă ulterior verificărilor efectuate produsului returnat, ARTIFACT consideră că defectul reclamat a survenit în urma manipulării incorecte a produsului, ceea ce conduce la imposibilitatea recomercializării (revânzării) produsului ca nou. Părțile pot conveni de comun acord o altă modalitate de soluționare a situației.

 

  1. Condiții generale de acordare a garanției:

Nu îndoiți produsul, nu îl rupeți, nu îl udați si nu îl decolorați, nu înlăturați abțibildurile sau pictogramele lipite pe ambalajul produsului sau alte etichete plasate de ARTIFACT, sau alte eventuale documentele atașate produsului livrat! Lipsa acestor etichete duce automat la pierderea oricărei garanții sau la diminuarea considerabilă a valorii produsului care nu va mai fi recomercializat de ARTIFACT ca fiind „nou” sau „sigilat”, iar având în vedere tipul de produse comercializate pe SITE, desigilarea acestora conduce la imposibilitatea recomercializării acestora.

 

Păstrați factura primită la livrare (nu se aplică dacă factura este emisă în format electronic în CONTUL de CLIENT) pentru expedierea acesteia în coletul returnat în cazul eventualelor reclamații de calitate care pot fi adresate ARTIFACT și pentru a face dovada achiziției produsului de pe website-ul companiei. Prezenta garanție vă asigură toate drepturile conferite de legislația în vigoare (O.U.G. 34/2014, O.U.G. nr. 140/2021, O.G. 21/1992, republicată). Modalitatea principală prin care se asigură CLIENTULUI garanția este înlocuirea produsului în funcție de disponibilitatea unui produs similar în stocul ARTIFACT sau, în caz contrar, prin returnarea de către companie a sumelor plătite de către CLIENT în termen de maxim 14 zile de la data transmiterii în scris a notificării privind lipsa de calitate sau a existenței unei situații de neconformitate și respectiv returnarea produsului reclamat. Măsura reparatorie aplicabilă poate fi stabilită de părți de comun acord.

 

Garanția se oferă după constatarea deficientelor produselor reclamate după recepționarea returului, în conformitate cu defecțiunile sau lipsa conformității indicate si probate de dumneavoastră. Pentru aceasta este necesară returnarea produsului conform Politicii de retur.

În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu ARTIFACT, vă rugăm să ne contactați de luni până vineri, între orele 09:00 a.m. până la orele 18:00 p.m, utilizând informațiile disponibile pe website la secțiunea Contact.

 

© ARTIFACT – Ultima actualizare: octombrie 2023